2011. június 6., hétfő

sok minden...

Nahát, itt vagyok végre...pontosan 9 napja apa Dublinba utazott, mert ott kapott melolehetöséget, igy anya és én kettecskén éljük mindennapjainkat, de persze hála az égnek ennek a natnek és a telonak minden nap beszélünk és irunk egymásnak...

a kezdeti napok szörnyüek voltak, nagyon megviselt, h este nem jön haza, ma is hiányzik, és mindig, de elfogadtuk, mert itt nincs jövönk..mi is mihelyt tehetjük megyünk ki vele..reméljük már a jövö nyarat ott töltjük..de jó is lenne...

sokat változtam, totál szobatiszta vagyok, szépen beszélek, és kérdezek, és hát ugye bölcsis vagyok egy héten 2-szer, amit nagyon élvezem, de azért emlegetem az ösöket ha eszembe jutnak a gondozó néniknak, akik nagyon kedvesek..


anyának volt meloajánlat több is, de ugye mig totál nem szokom, be addig felesleges, mert a két mama nem tud jönni rám vigyázni, ha mondjuk lebetegszem...apa és anya bizik benne, h apa fizetése, és anya egy 4 órás állása révén még az idén nyaralhatunk is egyet...


nem sokat eszem, 13.4 kg vagyok...kevest, de gyakrabban..imádok bicózni, fürcsizni ebben a melegben, hatalmasakat sétálni, mamázni és kerizni, Annázni..




Ágikával sokat hunutkodtunk hétvégén, mama agyára mentem, ma pedig szölösi mamáknál papa agyára mentem...


magas csajszi vagyok, mostmár rakok fel nektek néhány képet és videót magamról!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 megjegyzés: