2011. május 10., kedd

Gyorsan telnek a napok...

s anyának lassan komoly melo után kell néznie, mert már vágyom a kisbaráok társaságába..mindegy nekem, h lány vagy fiu, csak játszhassak vel, és parancsolgassak mindenkinek..persze, csak ugye nem hagyják..amugy a najaink jól telnek, kisebb balesetek, szofogadatlanság, s ilyenkor már a sarokban állással meglehet ám fogni engemet, h ne csináljam a butaságaimat, hiszen én már nagy csaj vagyok..lassan két-és fél éves..hihetetlen, e igaz..szobatiszta, tisztán, érhetöen beszélö, óvodába beiratkozott, gondör fürtökkel megáldott huncut csajszi..a mamák és papák, és keriék is nagyon büszkék..na de az anyuék...látnátok..ma is a játszin, ugy kihuzták magukat, mintha karót nyeltek volna, s persze ...a BICÓZÁs...kaptam egy klassz drága bicót, s már ugy tuduk velel közlekedni, h megtanultam a kressz szabályit is...ha zöld csak akkor indulunk, és a zebrán toljuk a bicót..és van ám hozzá Annáktól kapott sisak is..és hütömágne s keriéktöl, és laptop, és csodakocka ha ezt megunom..anya sajnálja, h lassan vége ennek a korszaknak, és el kell engedni ebbe a kemény világba, ahol számunkra idegenek vigyáznak majd rá ..de haladni kell, de csak 6 órában esetleg..persze igéret van, csak ugye amikor az bér felkerül, akkor ugye csak a minimálmárbért akarják fizetni..totál ki van akadva az anya!!!


elképesztö apa türelme mostanság a kemény munkája mellet, most 2 napja itthon van szabin, mert anya a hétvégén rossozul lett, vérnyomásprobléma..éss még holnap és csütörtökön is itthon lesz....de jó is leSz!!Hétvégén pedig maázás..és remélük jó lezs az idö is..ebben csak reménykedni tudok már!!!

0 megjegyzés: